Vizitatori ;x

07 februarie 2011

~ Fum de tigara... ~

~
Soarele sta ascuns dupa nori...
Se anunta un apus trist... E frig... Ma plimb pe alee sh` ma pierd uitandu`ma la copacii inalti ce stau aliniati in fata mea... Simt o nevoie nebuna sa trag dintr`o tigara... [Ciudat, caci nu fumez...] Insa in momentul de fata, ma simt dependenta de ceva ce "n`am incercat"... Doar o senzatie... O sa`mi treaca... Oare? O stare de confuzie e instalata in intreg orasul, parca am fi in ceata... E plina strada sh` parca n`ar fi nimeni... Trec oamenii, unii pe langa altii sh` nu se vad... Ma simt ciudat... Ma simt aiurea pentru ca nu reusesc sa te inlatur din gandurile mele, din visurile mele... Te visezi! Dar nu vreau... De ce ne chinuim oare?

......
E frig... sh` inca vreau o tigara...

~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu