Vizitatori ;x

10 februarie 2011

~ Exista... ~

~
Imi repetam intr`una: Exista`! Exista`! Obosita, ingandurata, o cautam inebunita. Alergam... Incotro nici eu nu mai stiam... holurile erau atat de lungi, intunecate... reci. Peste tot domnea singuratatea, dar nimic nu`mi tulbura scopul pentru care trebuia sa ajung acolo. Deschideam usa dupa usa. Reinviam trecutul, imi imaginam viitorul, imi vedeam prezentul care disparea, confundam, alungam, vroiam... Persoane... treceau pe langa mine, fugeau, stateau, priveau... Deodata m`am oprit. Era o usa... mare... din lemn, dura.Nimic parea ca nu o poate deschide. Nu avea nici clanta, nimic, insa avea un model. Elegant... ciudat, placut. Am ciocanit. Nimic... Am deschis usa... Era acolo... statea singura, atenta sh` astepta clipa sa i se deschida ferestrele sh` usa, astepta clipa aceea cand va putea iesi, cand va alerga fericita spre sufletul pereche sa i se daruiasca sh` sa`i spuna : "In sfarsit esti aici... te iubesc!" I`am zambit iubirii... stiam ca exista, am cautat`o in sufletul meu sh` ma asigurasem iar ca exista, dar am lasat`o acolo, am amanat inca o data sa`i dau drumul. M`a privit cu subainteles. Vroia sa stie cand va fi libera... Nu puteam sa o privesc in ochi. Era sfasietor, asa ca am inchis usa incet sh` am plecat in alta parte, oarecum linistita ca mi`am vizitat sufletul sh` am revazut in el iubirea, care... exista`!
~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu