Vizitatori ;x

17 octombrie 2010

~ Tu ai avut de ales sh` ai ales... macar nu mai suna telefonu` atat de des`! :) ~

~
Iti multumesc ca esti langa mine`!
Sh` iti multumesc ca ma asculti, ca ma sustii sh` ca ma suporti cand nici eu nu ma suport`!
Sh` ca imi zici ca "ma bati" de fiecare data cand fac ceva "rau".
Sh` mai ales ca ma intaresti`! [] []
Am invatat sa am incredere in tine...
Sh` stiu ca mereu voi avea un umar pe care sa plang cand o sa am nevoie...
Iti multumesc ptr. ca imi esti prieten`! []
Patalgica meeca`! []

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Cat despre "tine"...:

"Daca nu esti tu, ti-am spus: Mereu va fi ALTU`! Inainte sa fii tu, ghici ce? A fost ALTU`! O sa ma vezi cu ALTU, umbland dupa ALTU, mereu dupa un ALTU, tot un ALTU vine`!"

This is the end`! []
~

Un comentariu: