Vizitatori ;x

31 octombrie 2010

~ Thank you`! ~

~
Iubit`o... incep postarea pentru a`ti multumi pentru cuvintele de pe blogul tau`!
Pentru faptul ca esti langa mine [nu numai in situatia prezenta] sh` apreciez pentru ca inseamna enorm sa stiu ca cineva imi e alaturi cand cele mai multe persoane in care mi`am pus increderea m`au parasit la prima "cazatura".

Da`, nu voi nega... imi este dor...
Defapt... cui nu i`ar fi`?

S`a terminat dezamagitor, as zice, n`o sa mai stau sa despic firul in 16... oricum nu are rost sh` oricum viata merge inainte`!

Sh` vreau sa stii ca reprezinti pentru mine mai mult de cat ar zice lumea din jur... esti presus de vorbele lor sh` ai fost intotdeauna [chiar daca ne`am mai certat noi]... locul tau este sh` va ramane in inima mea asa cum fiecare are un loc al lui undeva`, pentru ca am trecut prin multe desi nu ne cunoastem de o viata!

Sincer, chiar nu ma asteptam la o astfel de postare de "incurajare" [as zice] din partea ta...

Stiu ca aceste lucruri nu ti le`am zis niciodata.

Nu vreau sa te gandesti sau sa le interpretezi cumva.

Nu vreau ca brusc sa ma consideri altcumva, nu... vreau sa pastram legatura sh` sa facem fata sh` altor probleme impreuna, la 6o de ani cand o sa fim batrane sa stam pe o banca povestind toate cacaturile care ne`au marcat viata sh` toate bucuriile care ne`au inundat fata de zambete [asa cum zici tu].

Sh` chiar daca imi vine sa`i scot ochii sh sa`i zbor capatana de pe umeri... vreau sa fie fericit daca el crede ca asa ii e mai bine`!
[]

Merew o sa ramai panda mea meec`a!

Te iubesc`! []

~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu