Vizitatori ;x

28 octombrie 2010

~ Sh` daca nu mai am prieteni nu`i nimic... dispar sh` apar`! :) ~

~
N`o sa stau sa insir cum sunt "prietenii", pentru ca toata lumea are o parere diferita despre acesti "oameni" care roiesc in jurul fiecaruia dintre noi cu un anumit scop.
O parere buna sau mai putin buna... Eu nu am nicio parere, ci doar o idee despre acestia. Nici nu vreau sa`mi fac vreodata vreo parere.
Accept fiecare gresala pe care o fac pentru ca stiu ca am de invatat din ea sh` chiar daca e o gresala tin capul sus... sunt mandra ca am puterea sa tin capul sus`! Sh` daca nu mai am prieteni ce?
Imi ajung cunostiintele sh` persoanele din jurul mew. Am avut prieteni, au disparut sh` apoi au venit altii. Deci nu duc lipsa.

Faptul ca nu vreau sa te mai vad in fata ochilor e altceva`! [] N`o sa spun ca am fost prieteni sau ca vom fi vreodata.
Esti doar un oarecare`! [] Sh` asa ai sa ramai. Prefer sa te adaug in categoria persoanelor care nu prezinta nicio importanta.
Sh` ai putea sa`mi multumesti`! Sa`mi multumesti pentru ca aparti undeva.
Daca te rataceai sh` stateai pe drumuri ce faceai?

A? Spune`! Sh` cand am zis ca ai un loc al tau nu am mintit`!
Vezi? Ai un loc al tau la gramada, acolo`! Sh` inca ceva`: Nu mai face pe durul`! Oricum displaci pe oricine cu zambetu` tau fals`!

~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu