Vizitatori ;x

23 octombrie 2009

~ Well... [:))] ~

~
Da... stiu ca nu am mai scris de mult despre "o zi din viata mea"... deci sa incepem! :)) Dupa ce zilele trecute i`am rupt "c*****e" lui G., azi m`am "batut" cu Chri'Ss la scoala... Sh` cum e ea "fenomenala" de o apuca in mijlocul orei de germana sa imi dea un pumn in maxilar, urmat de altii in mana sh` in picior din senin... Sh` rade ca idioata... Sh` apoi tot pe mne ma "ia" profa ca "ce aveti?"...
Va imaginati cat de cretina a fost ziua mea! =))

"- Nu avem nimic... ma doare maseaua! :-s
- Oofff...
- Da, stiu, trebuie sa ma duc la stomatolog! :D
- [Chri'Ss: =))]"

Dupa ce ne`am alergat, "batut", mancam "always" sandwiciurile ei "turtite", dupa ce ca am fost "strivita" intre 2 "tampiti" de la mne din clasa... Am ajuns ca sandwiciul ei, pe bune! :)) E asa de idioata! ;x Sh` o iubesc! ;x Mai ales cand incepe cu fraza: "Intreaba`ma ceva!", e penala! :)) Prin faptul ca dansam "dansul pinguinului" in fiecare pauza, sh` nu ma lasa sa stau in banca, nu ma lasa sa mananc sh` ma tara merew la usa sa`sh` vada "frumuselul", ma gadila sh` arunca cu pixuri in mine... Tot ea vine la mine sh` zice: "Ki`tinna pare raw la Karo, cere scuze sh` vrea iertat la ea!" :o3 :)) Iar eu trebuie sa o iert ca vine sh` imi aduce caramele... Sh` Karo adora caramelele... deci! =p~

Mda.... am dat sh` test la geografie... Sh` Dne. ajuta ca e weekend! ;x Duminica, [25 oct.], focul lui Sumedru`... distractia sh` rasul care e la ordinea zilei... Sincer pana acum imi place la liceu, pardon, Colegiu'! :))... Sh` bne ca nu te muti la alt profil ca mi`ar lipsi frazele tale "idioate"! >;d< :)) Well... o postare aiurea! :D Sa nu mai zici ca n`am postat nimic despre tine pe blog! >;d< :))
~

2 comentarii:

  1. ce ti-am zis k nineni nu poate sta suparat\a pe mine... si tu dat cu pumnu la kitina:))
    si kitina iubeste la karooo,placut si la kitina caramele:X nu numai la karooo tb niebuna mia!

    RăspundețiȘtergere
  2. ~ [=))]
    ESsti duSsa! [:))]
    Ki'tinna mea! [:x]
    [:))]
    Dar, Ssh' Ki'tinna dat la KaroOo cu pumnu'! [:-s]
    Ssh' KaroOo avut vanatai! [:((]
    La KaroOo doOoare! [:(((]




    .......................................



    [=))] ~

    RăspundețiȘtergere