Vizitatori ;x

10 octombrie 2009

~ Pentru ca... IUBESsC! ~

~

Uneori trebuie sa stim cand o batalie e pierduta... Trebuie sa stim cand sa ne oprim din cautari... As vrea sa am puterea sa spun "NU!" atunci cand ceva nu merge asa cum mi`as dori... As vrea sa nu ma mai opresc din mers pentru a ma uita in urma mea... As vrea sa mi pot aduce zambetul pe fata oricand am nevoie... As vrea sa iubesc doar atunci cand vreau eu, nu cand vine dragostea neanuntata... As vrea sa am puterea sa recunosc ca nu mai am nimic de facut... Ca e timpul sa renunt... Sh' toatea astea nu pentru ca sunt o luptatoare, ci pentru ca ma caracterizeaza speranta... Speranta ca maine va fii mai bine... Speranta ca aceia care imi aud strigatele le sh` inteleg... Speranta ca pot gasi mereu ceva mai bun... Mi`e frica de singuratate... Mi`e frica sa nu raman doar eu cu mine pentru totdeauna... Mi`e teama ca as putea gresi daca nu as mai acorda o sansa... Dar cate sanse merita oamenii din jurul nostru? V`ati gandit? Ce bine ar fii daca am avea un soi de ceas care sa decida cand am acordat prea mult credit unui om sh` ar ajuge cu indicatorul la fatalul "STOP". Atunci pur sh` simplu nu ne am mai putea lasati inselati de sentimente... Mi`e frica sh` de "La revedere!"... ca ar putea deveni un "Adio!"... Mi`e frica de un raspuns care nu e asa cum il doresc... Mie teama ca nu pot schima oamenii din jurul meu... Mi`e teama ca nu am curaj... Sh`... putere de a spune "Pana aici!"... Sh` toate acestea pentru ca iubesc...

~

Un comentariu:

  1. ai dreptate, cateodata iubim fara sa vrem si oricat am incerca sa trecem peste, inima tanjeste dupa persoana respectiva..

    RăspundețiȘtergere