Vizitatori ;x

04 octombrie 2009

~ In antiteza! ~

~
Ia un creion sh` deseneaza`ti o viata. Apoi, coloreaza totul sau mai bine, lasa`ti viata in creion. Mie asa imi place! E mai artistic sh` exprima mai multe sentimente decat culorile acelea vii! Apoi, dupa ce iti desenezi viata creeaza ecuatii cu necunoscutele sale sh` scrie`le undeva unde sa stii numai tu de ele. Dupa ce faci asta, prefa`te ca esti conducatorul vietii desenate in creion sh` creeaza`ti o idee, un gand sau un sentiment care sa se asorteze cu felul tau de`a fi. Cand termini sa ma anunti, sa pot sa`mi creez sh` eu viata! Viata mea va avea culori vii sh` nuante multe! 8-> Sh` va fi in antiteza cu viata ta desenata in creion. A mea va fi departe de perfectiune... ba chiar, va fi cea mai mare greseala vazuta vreodata. Iar necunoscutele ei nu vor fi in ecuati, ci pur sh` simplu vor atarna in pomi. Imi voi crea sh` trei vise colorate care sa se asorteze cu ideile mele. Viata mea va fi pictata in ulei sh` isi va exprima sentimentele cu un rosu` aprins. Nu iti convine asa? Vrei tu viata colorata? Foarte bine! Atunci eu voi avea viata in creion care exprima o multime de sentimente in tacerea ei muta sh` perfectiunea oarba, iar tu vei avea culorile acelea vii.
Nu vreau sa am viata la fel ca a ta! Vreau sa fim diferiti! Sa ne caracterizeze cineva in antiteza!
~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu