Vizitatori ;x

17 noiembrie 2010

~ Doar o viata avem`! :) ~

~
M`am gandit mai bine sh` am realizat ca pana acum mi`am pierdut timpul cu prostii ieftine, care nu au avut nicio urmare, nu vor avea sh` cu lucruri inutile...
As putea sa fac multe chestii care sa`mi umple timpul, dar chestii cu folos.
Sh` zic asta pentru ca pe zi ce trece realizez ca in viata sunt lucruri mult, mult mai importante decat lucrurile pe care le fac alti copii de varsta mea`.

Am invatat sa trec peste ironia pe care o gasesc la tot pasul [familie, prieteni etc.] sh` descurajarile cum ca: "Wai... tu sa faci asta? /:) Hah`... !"

Dragilor, eu stiu ca nu ma credeti in stare sau nu ma vedeti intr`o anumita postura [buna], dar o sa vina sh` vremea aia pentru ca acum lumea imi pare mai clara, imi dau seama ca unii oameni [majoritatea] nici nu stiu pe ce lume traiesc, sh` nu stiu multe. [sau poate nici nu`i intereseaza]...

Dragilor, "a trai" nu inseamna numai stat in fata televizorului, a calculatorului sh` cumparaturi`!

[Da... stiu, e ciudat ca tocmai eu zic asta, dar asa e`! :)]
Avem
o lume frumoasa sh` o singura viata pe care sa o traim cu cap`!

~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu