Vizitatori ;x

25 noiembrie 2010

~ Ai grija la caracterul tau... el iti va scrie destinul! :) ~

~
Cineva mi`a zis: "Ah`, ce m`as fi enervat`!
Turbam daca stiam ca tocmai ea`!"



Nu... eu nu m`am enervat`!
M`am intristat`... M`am intristat pentru ca tocmai tu...
Da`, tocmai tu`, dintr`o data ai decazut in ochii mei!
Nu, nu sunt genu` de persoana care sa faca scandal.
Nici macar n`am vorbit cu tine pe tema asta daca iti aduci aminte.
Dar un lucru as avea sa`ti spun sh` anume ca:
M`AI DEZAMAGIT`!

Da, m`ai dezamagit profund... te`ai dat dupa "anumite" persoane sh` ai ajuns cum ai ajuns. []
Sh` poti sa stai calma acolo unde esti tu`! []
O sa te ocolesc pe strada sh` singurul motiv pentru care fac asta este pentru ca pentru mine, acum, esti un NIMENI`! []
~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu