Vizitatori ;x

13 iunie 2010

~ Pentru ca mi`e dor sh` pentru ca asa`s prietenii! [:x] [:-s] ~

~
Wai..
Adierea asta de vara imi aduce aminte...
De cum stateam toti pe peron.
De adierea de la mare.
De sarutul tau... []
De idioteniile pe care le facem sh` de care eram mandrii cu toti!
[]
De timpul cand nu ne pasa...
De orele tarzii.
De muzica pe care o ascultam. []
Sh` de cat de bine ne intelegeam toti! []
Vantul batea parca ca acum sh` ne dadea o stare de bine, o stare de libertate!
Mi`e dor de zilele alea! []
Sh` mi`e dor de toti cei care au ramas in urma! []

Sh` vreau sa`mi cer iertare!
Vreau sa fie iar ca la inceput!
Mi`e dor de toti!
Poate doar eu vreau sa fie ca inainte...
Dar vreau sa se intoarca zilele alea!
[]
Pentru ca faceti parte toti din JMMF!

////////////////////////////////////////////

Hi`q - Asa`s prietenii
Hi`q - Gasca mea
Voltaj - Dematurizarea

Daca va mai aduceti aminte! []
Sh` spune`ti`mi voi mie!
Cine mai era ca noi? []
Acum sa fim seriosi!
Voua nu va e dor?
[] []
Dati un semn daca ati citit sh` sunteti de acord cu mine!
[]
~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu