Vizitatori ;x

21 iunie 2010

~ Iubirea mea zboara intamplator sub soare legata strans de piciorul unei pasari calatoare... ~

~
Sh` a trecut sh` ziua asta...
Eu intrebadu`te sperand ca o sa ne vedem...
Incet, te vei transforma intr`un personaj fictiv, din actorul principal care esti in prezent.
Sh` mi`ar parea rau sa se intample asa...
Filmul sa se termine!
As vrea sa nu mai urmezi scenariul sh` sa ai propriile tale reguli!
Reguli care sa fie concentrate asupra mea.
Sh` sa nu mai spui: "Nu pot, scuze!" atunci cand am nevoie sa te vad...
Avem caractere total dinferite, dar simt ca ma completezi...
Sh` nu pot descrie ce simt... vreau doar sa te vad!
Sh` daca intr`o buna zi iti voi spune ce simt... sa nu uiti ca prin tine iubesc, deci nu incerca sa ma judeci!

..................................................................................

Acesta e jocul real sh` aerul din umbra al unui vis plin de speranta!
~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu