Vizitatori ;x

04 decembrie 2009

~ Mai rau nu cred ca se poate..! [x_x] ~

~
Da... dupa ce ca mai am ew probleme... << [cele mentionate in postarea anterioara] >>, astazi m-a dus mama la doctor sa-mi fac radiografii la plamani deoarece era ingrijorata ptr. tusea seaca pe care o am de vreo 2-3 saptamani. Toate bune... cand mi-a facut radiografia am mai descoperit ca am sh' coloana stramba... foarte stramba. Iar acum, cu gimnastica << [intens] >>, ar trebui sa mi-o intrept, dar cum sunt ew asa complexata de tot ce e al meu sh' de mine insumi ptr. aproape tot... [ca na, asa sunt eu... 8-|], sh' dupa ce am mai descoperit sh' asta m-am pus pe un plans zdravan cu gandul: "Cum mai intru eu la facultate?" [Ptr. cei care nu stiu vreaw sa ajung Tehnician Criminalist... ceea ce presupune Academia de Politie...], iar acum...: "Daca nu ma indrept pana termin Baacu'?", "Daca nj ce?", "Daca nj ce?"... ca asa sunt eu... "o regina a dramei..." :-@ Sh' radiografia aia mai sta sh' parca se uita asa la mine urat de pe masa... imi vine sa mor! Sperante mai sunt... bineinteles/norocul meu e ca sunt in crestere... daca descopeream problema asta pe la 18 ani nu se mai putea face nimic... deci bine ca am descoperit-o acum! Doamne ajuta! :-s Acum trebuie sa fiu mai prudenta cu mine... sa ma protejez mai bine! Iar pe viitor sa vedem ce va mai fi... << [Oricum gandul asta cu facultatea o sa ma urmareasca pana cand o sa intru intradevar la facultate, unde vreau! Deabia atunci pot sa stau linistita pe deplin...] >> Totusi o sa fiu doar eu cu mine... << [ ca intotdeauna de altfel... :(] >>, iar ma voi descurca sh' cu toate ca ma "bantuie" ideea, speranta moare ultima sh' stiu ca voi reusi! Trebuie sa demonstrez asta! Am nevoie sa demonstrez asta! :(
~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu