Vizitatori ;x

22 decembrie 2009

~ [:|] ~

~
Ultimele postari din acest an... Pai... azi e 22 decembrie, mai e putin sh' vine Craciunul, iar apoi revelionul. \\ Pe care bineinteles ca-l voi face cu telecomanda. Eu cu mine... 8-| // Cat despre celalalte... :-? A nis putin... acum incepe sa se topeasca zapada... mie tot imi curge nasul. Am 2 referate de facut dar cine sa se apuce de ele? ~x( Am inceput sa citesc o carte... de ce, nu stiu nici eu. :)) Totul s-a transformat intr-o monotonie de nerecunoscut. A inlocuit toate rasetele sh' momentele de alta data. M-a apucat cumplit o melancolie de nedescris... \\ Neavand nicio legatura cu asa zisul "spirit al sarbatorilor". // Vreaw sa treaca anul mai repede... sa treaca noaptea de revelion mai repede... care bineinteles ca va fi plictisitoareee! :( Multi nu mai vorbesc cu mine... incep sa o dau in bara cu orice. Deabia acum m-au atins sentimentele acelea de regret vis-à-vis de "intamplarile" de acum aproximativ o luna. Sh' m-au atins rau, deci nici asta nu stiu de ce pentru ca pur sh' simplu nu-mi pasa..., iar acum de ce imi pasa? E ciudat. Vreau ceva, iar apoi cand il obtin nu ma mai intereseaza... :| Apoi dupa ce il pierd iar' simt nevoia sa-l am din nou. \\ Sh' aici nu se pune problema de lucruri pentru ca "TU" pentru mine nu ai fost un lucru! // "Am facut tot ce am stiut sa fac numai sa te uit! Dar nu stiam ca-mi va fi dor atat de mult... :|"


In orice caz...
Hai ca ma duc sa mananc.
~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu