Vizitatori ;x

07 aprilie 2012

~ What`s the point? ~

~
Mi`era asa ciuda ca reusea sa`l aiba alaturi cum nu`l aveam eu. Ma sfasia in 2 expresia de pe chipul lui asa de imbatranit, dar neschimbat. In ciuda tuturor vorbelor pe care mi le adresa adesea, vorbe din care eu intelegeam ca eram importanta pentru el, astazi nu mai conta nimic. Actul in sine sfarsea povestea. Mi`as fii dorit sa nu plece niciodata. :) Sa nu fiu nevoita sa ma chinui sa am o relatie cu el, totul trebuia sa fie firesc. Mi`as fii dorit sa se joace cu mine ca atunci cand eram mica si sa ma invete lucruri noi, nu sa petreaca timpul in alte parti, sunand, doar ocazional, sa ma intrebe de sanatate. :) Teoretic, as putea sa fac multe, dar practic nu voi face nimic pentru ca este prea tarziu. Timpul trecut nu readuce prezentul...
~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu