Vizitatori ;x

22 august 2011

~ Monstru... ~

~Eram copilul acela inocent ce iubea ploaia... fiecare picatura a ei. Acum ea vine cu diapozitive horror ce se deruleaza in mintea mea. Nu mai vreau sa aud sunetul ploii sau sa simt cum ma loveste si imi invineteste firava piele. Dac`ar fi fost doar o simpla poveste de dragoste scrisa pe o foaie de hartie, i`as fi dat demult foc`! Daca toate imaginile intiparite in capul meu ar fi fost niste poze pe un cd, l`as fii rupt in doua`! Daca sentimentele ar fi fost niste versuri dintr`o melodie, as fi sters`o deindata`! Daca ai fii langa mine, nu stiu ce as face`! Probabil ca m`as forta sa ma intorc si sa plec. Sa`ti rasplatesc cu aceeasi moneda, chiar daca mi`as uda obrajii`! Probabil de acum creierul are sa`mi tina inima ca intr`o lesa ca sa nu mai imbratiseze tot ce prinde. Mi`ai distrus inocenta`! Esti chiar mai rau decat un film horror`! :|
N`am vrut sa`mi tatuez in vene dependenta de tine`!

~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu