Vizitatori ;x

18 iulie 2011

~ Relatand printre lacrimi... ~

~Niciodata nu m`au interesat parerea oamenilor despre mine. Am considerat ca toate sunt rautati si ca pot trece peste ele. Si asa am facut. Dar cum as putea trece peste mine? Paste persoanele care mi`au fost alaturi candva. Peste sentimentele care le mai am sau le aveam si peste amintiri? E foarte usor sa`ti pui masca aparenta a fericirii pe fata si sa iesi in lume cu capul sus, dar cand te uiti in oglinda... Oglinda nu minte`! E ca un vartej care nu te lasa sa respiri. Mi`e greu sa te las sa fii langa mine. M`am obisnuit singura, m`am obisnuit sa suport, nu te`as putea vedea suferind din cauza mea. Tu n`ai nicio legatura cu trecutul. Tu trebuia sa faci parte din viitor`!
"Sa privim inainte`!", iti mai aduci aminte... ? :(


PS: 3 days...

~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu