Vizitatori ;x

20 septembrie 2010

~ Non`sens... ~

~

De ce?
Spune-mi: De ce?
De ce simt ca eu sunt cea care ofera mai mult, desi tu erai cel care spunea ca da mai mult?

De ce simt ca ma iubesti, dar in acelasi timp ti`e frica sa ma iubesti in totalitate?

Spune-mi: Ti`e frica? ...

De ce?

Imi simt capul greu de atatea intrebari... Dubii... Indoieli...
Cand suntem impreuna lumea dispare sh` totul este o poveste...

Cel mai frumos vis...

Cand traim ancorati in realitate simt ca ti`e frica sa ma iubesti la fel de mult ca atunci cand suntem singuri...

Simt ca ti`e frica sa`mi impartasesti greutatile care`ti impovareaza zilele...

Simt ca nu poti veni la mine sa gasesti alinare...

De ce?...
Oh`, urasc lumea care vine intre noi...

Urasc lumea care nu ne da pace sh` care nu ne lasa sa fim noi...


Eu sunt aici... sa te iubesc, nu sa te judec...

Eu sunt aici sa te alin... sa te accept cu toate relele cu toate bunele, ca doar asa erai sh` cand am inceput sa te iubesc...

De ce as vrea sa te schimb?


Spune-mi te rog...

Ma iubesti intr`adevar atat pe cat spui?...

Sh` atunci de ce ti`e frica?
M`ai facut sa`ti spun ca te iubesc?...

De ce?....

~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu